fbpx

טרמפולינה לחצר

מציג 1–12 מתוך 24 תוצאות

29% הנחה

טרמפולינה אובלית

גרבי קפיצה – ברג

69.00 49.00
הוסף לסל

החלטתם לקנות טרמפולינה לחצר? מצוין. אין ספק שזו אחת הרכישות שהכי תיהנו ממנה. אין כמו  לשחק בחוץ עם טרמפולינה לחצר!  מכיוון שלא בכל יום קונים טרמפולינה לגינה, ריכזנו עבורכם את הדברים שהכי חשוב שתיקחו בחשבון כשאתם שוקלים איזו טרמפולינה לחצר לקנות.

טרמפולינה לחצר עם רשת הגנה

רשת ההגנה של טרמפולינה לילדים לחצר חשובה מאד. היא נועדה לשמור על הילדים ולמנוע אפשרות לנפילות מהטרמפולינה, לכן חשוב מאוד לרכוש טרמפולינה לחצר עם רשת הגנה מקורית של היצרן אשר עשויה מחומרים איכותיים המחזיקים לאורך זמן רשת ההגנה סופגת את רוב מפגעי מזג האוויר באופן ישיר לכן רשת זולה תתבלה מהר ועלולה לסכן את הקופצים בטרמפולינה.

מגן הקפיצים של הטרמפולינה

טרמפולינות מסוימות, משווקות תחת סיסמה רשת הגנה פנימית מונעת כל אפשרות למגע עם הקפיצים. האמת היא שמטרתה של רשת הגנה פנימית הגנה ושמירה על מגן הקפיצים ואין קשר בינה לבין בטיחות הקופצים.
בטרמפולינות איכותיות לחצר מגן הקפיצים עשוי מחומרים איכותיים ועמידים ומשמש גם כמשטח התארגנות ומגן הקפיצים מחובר ישירות לשלד הטרמפולינה ולא מתרומם בזמן הקפיצה,
משטח ההתארגנות מאפשר לילדים להתכונן לקפיצה ולתכנן אותה בטרם יזנקו לזירה. הניסיון מוכיח שילדים שנכנסים לטרמפולינה ללא התארגנות מוקדמת חשופים יותר לפציעות או פגיעות זה בזה.

אחריות – לא הכמות אלא האיכות קובעת!

אל תוקסמו לשווא מחברות המעניקות אחריות לשנים רבות. ישנן חברות המעניקות אחריות ארוכת טווח דווקא לחלקים הכי פחות מתבלים בטרמפולינה כמו השלד והקפיצים!! בדקו איזו אחריות ניתנת לכם גם למשטח הקפיצה, למגן הקפיצים ולרשת! וכמובן הקפידו לקבל  אחריות מיבואן מוכר בכתב בלבד אל תסמכו על הבטחות אישיות.

יבואן מוכר = שירות לכל החיים

כמעט כל הטרמפולינות לחצר שנמכרות בשוק מיוצרות בסין ומיובאות לארץ על ידי גורמים המחליפים ספקים משיקולים כלכליים, הסכנה ברורה. אם תזדקקו לחלקי חילוף עבור טרמפולינה לחצר לאחר מסגרת האחריות לא בטוח שתצליחו להשיג חלקים תואמים דבר הפוגם בבטיחות המשתמשים והטרמפולינה שלכם עשויה להפוך, למרבה הצער, לפסל סביבתי חסר שימוש.
בשוק נמכרות טרמפולינות לגינה במחירים זולים במיוחד –  וכמו בנושאים אחרים בחיים, זול הוא יקר!
תשלמו מעט – תקבלו איכות חומרים נמוכה, רמת בטיחות ירודה ואורך חיים קצר יותר של המוצר.

טרמפולינה עגולה זה הכי טוב!

העדיפו טרמפולינה עגולה לחצר. בטרמפולינה עגולה לחצר ניצול השטח הוא מקסימאלי, בזכות הסימטריות. זאת הסיבה שהרוב המכריע מהטרמפולינות לחצר הנמכרות בעולם הן עגולות.

טרמפולינה עם דלת כניסה כפולה

טרמפולינות זולות נמכרות עם דלת כניסה שנסגרת בעזרת רוכסן / קליפסים או שניהם יחד, כהורים לילדים אנו מבינים כי ילדים שעולים לטרמפולינה וסוגרים אחריהם רוכסן בנחת קליפסים או כל פטנט אחר קיימים באגדות לכן טרמפולינות עם דלת כניסה כפולה (מעבר בין 2 דלתות), מבטיחות סגירה של 360 מעלות כל הזמן מכיוון שהילדים אינם צריכים לסגור את הדלת אחריהם היא פשוט נסגרת לבד!
ובנוסף ידוע כי רוכסן נוטה להתבלות ולהיהרס בקלות!

האם חייבים התקנה מקצועית לטרמפולינה

התקנה מקצועית איננה הכרחית.
אפשר להתקין את הטרמפולינה לחצר באופן עצמאי ולחסוך את עלויות ההתקנה וההובלה. כל טרמפולינה לחצר מגיעה עם הוראות התקנה, מותחן קפיצים (זה לא “מתנה” זה חלק מהמוצר…), דיסק הוראות וכלי עבודה, כמו כן מכיוון שהטרמפולינה ארוזה בקרטון ניתן להוביל את הטרמפולינה כמעט בכל רכב.

סגירת נגישות
צרו קשר